網頁

2011年4月29日 星期五

釜山首爾賞櫻豪食5天自由行 - Day 2 札嘎其水產市場 + PIFF廣場

鎮海返釜山又要80分鐘, 又係時間食晚飯, 預定去札嘎其水產市場豪食海鮮餐~~
跟住去龍頭山公園釜山塔睇夜景, 實在太夜喇, 唯有取消睇夜景啦~~


札嘎其水產市場地鐵站呢個Meeting Place 又幾靚喎, 香港無可能有囉~~


出口行5分鐘就到漁市場喇~~


睇睇有乜好食先~~



唔知係咪太夜關係, 無我地想食果d海鮮, 領隊決定唔食海鮮餐, 再係附近搵野食~~
去樓上乾貨睇睇有乜手信買, 買完就去搵食~~



行到呢個門口, 睇到d食物好似幾正咁, 就決定入去食晚餐~~



"KIMCHIZIP沈菜家"舖頭細細, 原來係24小時營業泡菜鍋連鎖店呀~~~


仲有中文Menu呀~~
我地揀咗個3人豬肉泡菜鍋套餐+公仔麵~~ 因為驚住4人套餐會食唔晒呀~~



前菜仲可以再添呀~~



有得食喇~~ 仲有專人為我地服務~~



24,000 WON真係超值呀~~



又比我地掃清, 實在太好味喇~~


跟住過對面街就係 PIFF廣場, 呢度就似我地香港星光大道~~


呢度d手印, 我就無個識喇~~ 好似話有張藝謀喎, 太夜無去搵呀~~



~~~~ 第二天行程完畢 ~~~~

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

4 則留言:

  1. 嘩!呢度食野價廉物美,又有專人服侍,真係好正喎!

    回覆刪除
  2. 有時plan定行程都未必係好事, 反而亂闖會有新驚喜~~~

    回覆刪除

  3. 母親節快樂!

    回覆刪除
  4. 米搵喇人人的手印都一樣架啦 亂闖會有新驚喜 !!!!!
    [版主回覆05/24/2011 17:38:00]傻豬, 點會一樣呀~~ 我隻手都肥過你隻手啦~~

    回覆刪除