網頁

2010年11月5日 星期五

墾丁高雄5天自由行@國立海洋生物博物館

2010年9月16日

~~~國立海洋生物博物館~~~

國立海洋生物博物館共分台灣水域館、珊瑚王國館及世界水域館三個展示館,以及特展區定期舉辦特展。入口迎賓廣場上設有兩座親水廣場,提供遊客嬉戲及休憩之用。


呢部就係我地今日專車~~



可能仲係早關係, 停車場唔係好多車~~
我地早一日去買咗優惠票NT$390, 原價NT$450, 慳得一文得文呀~~




入口迎賓廣場就見到第一個親水廣場, Mingle急不及待已落咗水~~



無聊地每人影張到此一遊照~~



小強講解了這棵樹可惜.....
唔記得叫乜喇~~ 唔好意思呀小強~~hehehe
淨係記得話好多情侶都會用哩d花做訂情花喎,
因為兩朵花拚在一起就完整一朵喎~~



另一座親水廣場正維修, 無得入去玩水囉~~
特展區頂部的裝飾係1:1製造喎~~
呢條鯨魚都唔係好大啫~~



轉過頭就群情洶湧呀~~
又係畢業旅行的學生哥呀~~



蛋撻: 做乜窩我一野呀?
卡旻E: 最憎人食煙 仲要係我面前食, 唔窩你點得呀~~



卡旻E: XO, 你個friend大企鵝呀~~



這個大草水原來是假的~~




笑笑小電影: 蛋撻在海生館食土耳其雪糕被整!! 哈哈哈!





:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

1 則留言:

  1. 哈哈,台灣都有土耳其雪糕食,好好玩喎!
    [版主回覆11/05/2010 21:58:00]係比人玩呀~~ 我有朋友去上海世博都有呀~~~

    回覆刪除