網頁

2010年11月3日 星期三

墾丁高雄5天自由行@橘子早餐吧

2010年9月16日


~~~橘子早餐吧~~~


今日在墾丁最後一日喇~~ 我地去完海生館就會返高雄喇~~


0900約咗今日司機兼解說員小強在民宿接我地,


第一站梗係要去食地道早餐啦~~


出發前東方足跡聯絡人紫竹小姐介紹我地去呢間《橘子早餐》



我估呢度係家庭式店子, 做飲食也有公休, 營業時間仲要係0630-1100,


羨慕死人咩~~ 婷婷知道後就大叫, 我要移民到墾丁呀~~



台灣早餐出名食蛋餅, 我地痴咗線, 每人叫了一份,


叫完才說: 點解唔試吓第2樣喎~~


我叫了肉鬆蛋餅, 正~~


蛋撻叫了火腿蛋餅, 最普通~~



Mingle叫了起司蛋餅, 鹹咗d~~



婷婷叫了疏菜蛋餅, 今日疏菜係牛蒡, 呢個係最好食呀~~



蛋撻又話要食腸, 嚟到又話唔想食


你估晨早流流有台灣燒肉腸你吃咩~~



食完呢個早餐, 夠我地捱到4點啦~~



呢個就係我地司機兼解說員 - 小強



 


 


 


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言