網頁

2009年5月5日 星期二

台北捷運之旅 Day 2 @九份

2009年3月28日星期六


 


驚!驚!驚!到九份!


图片5


 


今日原本行程預算係去「小人國」,噚晚經過商討,因恐怕雨勢太大影響我地到十分放天燈,所以改咗今日出發喇!


 



 


因為去九份及十分先要到瑞芳,所以今日要早一點起床,預留多一點時間呀!酒店沒有提供早餐,我地就諗住去到台北車站先搞掂我地早點喇!


行過酒店隔離果個市府廣場有好多牛牛係度,噚日話咗今朝要去八吓先,牛牛好特別,有唔同造型呀!


用鍵盤做的!



著旗袍的!



有介紹台北特色的-101及士林夜市!



仲有好多好多!



今日天色真係麻麻喇,101無咗三分一呀!



睇完牛牛,我地你時候去台北車站喇,先到市政府捷運站到台北車站,因為要轉火車,緊係要去買去瑞芳車票先啦!文迪搜集資料,預計買"自強"9點半左右班次,點知買票阿姨話無位喎,咁我地問佢幾點會再有車啦,點知佢話要三日後先有位,心諗大獲啦,咁我地行程點算好呀?後來文迪唔知搞咗d乜野,阿姨話8點25分有班車去瑞芳喎,拿拿淋買飛啦,當時已經8點20分喇,仲唔快d,唔通要等三日咩!(SaSa又話肚餓,又話要去廁所,我就幫佢四圍搵廁所,但係搵唔到囉,跟住就聽到文迪叫我快d上車喇!)後來先知有唔同車種去瑞芳,真係虛驚一場呀!



大概一小時車程,終於到達瑞芳車站,我們先到補票處購買"平溪線一日週遊劵"(NT$54),這張劵可以即日無限次往來瑞芳至菁桐各站,因為預算到菁桐、平溪及十分,所以購買這張劵方便又慳錢!


由於雨勢好像越來越大,雖然噚晚買了一把縮骨傘(NT$99),諗諗吓都係買多一把直傘(NT$80)穩陣d!(兩把我都有帶返香港呀,哈!哈!哈!)



買完傘就搭的士(NT$180,唔係睇錶收費,係公價嚟呀!)上九份喇,點解我會話---驚!驚!驚!到九份!


因為我係揸數負責人,所以我坐車頭,我見到個司機揸住碗飯嚟開車,你知啦,幾年前九份發生件大車禍(我果年就係發生意外後去九份,諗起都好鬼驚,去九份條山路九曲十三灣,當時個導遊仲指比我地睇意外現場同埋架唔似旅遊巴嘅物體!)今日仲落住雨又大霧,有乜依郁無碌竹比我地揸住嘛!好彩個司機上山前將碗飯食完先,咁都安心d!



唔使15分鐘就到咗九份老街喇,因為未食早餐,緊係第一時間搵牛肉麵食啦,我話上次導遊介紹果間幾好食,記得好似係街尾,邊行邊搵啦,越行越有d唔妥,點解行咗成5分鐘都搵唔到間牛肉麵舖呀?


卡旻e:點解唔見咗呀?


SaSa:係唔係執咗呀?


卡旻e:可能係呀,無理由行咁耐都唔見嘛!


強哥:頭先落車就見到有間牛肉麵舖,不如去果間食?


卡旻e:係咩,我無留意到呀,返轉頭食啦!


我地就係咁樣就嘥咗30分鐘先食到碗牛肉麵喇!最慘係,果間就係我想去果間呀!可能上次唔係呢邊落車,所以我成日形住係街尾,激死人呀!坐低先叫炭燒台灣香腸(NT$30),實在太肚餓,連相都無影到呀!跟住就有好多香港團經過,每個導遊都話呢間牛肉麵係最好食,我地更加肯定係我地要去果間喇,最重要係,成條街根本就無第二間係買牛肉麵囉!點會唔係最好食係呢間呀!



跟住我地都食咗唔少野:


上左:阿婆魚丸(NT$40)--我最鍾意最大果粒福州魚蛋!


上中:舊道口牛肉麵(NT$90)--千其唔好叫牛肉湯麵呀,係無牛肉食!


上右及中左:花生捲冰淇淋(NT$35)--將花生糖刨碎放係春卷皮上再加兩球雪糕捲起即成,喜歡可加香菜!


中中及中右:鹽酥菇(NT$50)--有天下第一菇之稱,又確係幾好食喎,都唔係菇!


下左:薯山傳(NT$40)--我地要咗咖喱味,香港長洲都風摩一時呀!


下中:一口酥臭豆腐(NT$20)--一d都唔臭,加埋d酸菜一齊食仲正!


下左:阿婆芋圓薯藷圓(NT$40)--SaSa話無食過,一定要試喎,QQ的,但我就覺得麻麻地喇!


九份給我的印象是有一點懷舊的感覺,在這裡出現這間舖總覺有點格格不入啊!




食飽飽+遊覽完,又係時候向菁桐出發喇!我地當然又係坐的士返回瑞芳車站啦!


驚!驚!驚!驚!驚!驚!離開九份!


又係的士司機呀,今次仲驚過嚟果陣呀!我地見到架的士比其他大部,以為會舒服d啦,錯呀!越坐越心寒呀!開車無耐我發覺個的士司機得一隻腳呀!我唔係歧視呀!係佢d行為嚇親我地呀!


的士司機:你們從哪裡來的?


卡旻e:香港。


的士司機:來了多少日?


卡旻e:剛來了兩天。


的士司機:現在往哪裡?


卡旻e:到平溪放天燈。


的士司機:今天天氣不好,放天燈不成,只能放到五六樓高,不如我帶你們到別的地方玩玩?


卡旻e:不必,我們已購了車票。


在我們前面有一輛私家車,私家車前有一輛旅遊車,因為天雨路滑,他們都正在慢駛。


的士司機(有點不耐煩+響安):他們的技術真差,一點膽子也沒有,不會超車的嗎?


卡旻e(心想):你唔好亂嚟喎!

图片109


的士司機(更加不耐煩):不要少看我(拍拍自己大脾),沒有對頭車的話,我就可以超車了!


卡旻e(心想):你真係唔好亂嚟呀,仲想我地包你車遊覽,我好想依家就落車喇!)

图片6


話口未完,佢真係超車呀!仲要超兩架呀!


卡旻e(心想):唔落雨行呢條路已經覺得唔安全,何況落緊雨呀,的士大佬唔好玩野啦!

图片9


的士司機:看到吧!我說我的技術了得,他們一點也比不上我!


卡旻e(心想):你神經病!


終於到達目的地喇,九秒九比錢落車,我驚我心臟負荷唔到呀!

图片2



下一站:菁桐


图片6


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

2 則留言:

  1. 台灣啲的士司機有啲真係幾恐怖架,我試過坐嗰架的士,喺只有兩條行車線嘅路上攝位,結果三架車並排行兩條線,貼到實,好似就撞咁樣,嚇到我傻。
    [版主回覆05/06/2009 09:28:00]好彩我地命大呀!

    回覆刪除
  2. 嘩哈哈, 狗主張張相都四萬咁口ar
    [版主回覆05/07/2009 10:02:00]係呀係呀, 佢不論有幾攰, 一叫佢影相就會四萬咁口 !

    回覆刪除