網頁

2009年5月8日 星期五

台北捷運之旅 Day 2 @ 平溪線半日遊 Part II 平溪

2009年3月28日星期六


 



 


图片3
Part II 平溪


按圖放大


從菁桐搭小火車往下一站平溪,大概4-5分鐘就到了。本來文迪話從菁桐步行到平溪只需20分鐘左右就可以到平溪,如果唔係天雨路滑,我地一定會試吓,順道欣賞沿途風景嘛!



平溪與十分都是放天燈的好地方,連個渠蓋都係用天燈標示就知啦!我好祈待去放天燈呀!



原來食尚玩家都到此一遊,噚晚食果餐399食到飽都係佢地介紹,我地緊係又要試吓呢個啦!我叫的是海鮮爆漿酥堡,理應餡料係海鮮嘛,但係我地食到有雞肉囉,唔通個姐姐仔比錯我地,呢個酥堡就麻麻地,反而杯黑豆漿又幾好飲喎!另外再要咗香腸,佢地話都係九份果度好食喎!



跟住就嚟到呢間平溪畫坊,佢地將自己畫嘅水墨畫印成明信片,強哥又話要寄張比契女,SaSa又話要寄番張先得喎,真你去到邊寄到邊!寄完信就去下一站十分喇!係呢度又係逗留咗差不多一粒鐘!



下一站:十分


图片3


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

2 則留言:

  1. xyz , xyz資訊工坊 竹 xyz軟體王 推 xyz軟體補給站 推推 xyz軟體之家 王 xyz軟體 詞 xyz遊戲 昂 xyz軟體銀行 人 xyz大補帖 ghijjk 大補帖 jhk 軟體急先鋒 hrtrt 馬雅小站 sdfsdf xyz遊戲 srrf 遊戲天堂 jhgjgjhgjjj 國中基測

    回覆刪除


  2. 祝你兔年行大運,財源滾滾來!
    當舖
    融資
    汽車貸款
    汽車借款
    客票貼現
    工廠融資
    台北當舖
    信用貸款
    票貼
    會計事務所
    保險櫃

    回覆刪除