網頁

2018年8月27日 星期一

又呃一餐@呀爸河河內越南餐廳

2018年8月27日

惠清話燕群早前帶咗小玲&佢去試咗間越南野,好抵食又好味,今日要帶我去試下喎!燕群話有杯飲品我一定會試,《越式仁稔汁》!

正宗北越菜到底有乜分別?睇餐牌都是香茅豬扒雞翼、扎肉、生牛河、墨魚餅、春卷、粉包…… 都係呢d啦!(見識少,唔識分南北越食品)

我們都是選了湯檬粉,香茅豬扒、香茅雞翼及墨魚餅,我估是湯底的分別,以往食的是芽菜及香葉,這裡是芫荽蔥及洋蔥,我不是芫荽愛好者,但又接受到喎!

豬扒味道不錯,可能太瘦,所以有點鞋。😋😋😋
雞翼味道與豬扒同樣好味,有肉汁,滑嘟嘟。😋😋😋😋
墨魚餅真材實料,粒粒墨魚爽。😋😋😋😋😋
至於果杯我一定會試的《越式仁稔汁》,飲過翻尋味啦!😋😋😋😋😋😋😋😋
好味到我要問老闆有冇原罐出售,但給我的答案是《自家醃製》,不設外銷!佢話最多下次請多2粒過我喎!😚😚😚

#多謝惠清
#重口味
#支持小店




:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言