網頁

2016年3月20日 星期日

Lunch with 姊妹花@滇川雲南小鍋米線

2016年3月20日


好似好耐無同兩位靚女食早餐喎!



食飽路過呢度,執咗喇!
大約一年前開張,我已經預言唔做得耐,唔係我咒佢呀!新年前仲將半個舖位買咗華香雞,唉!我都未有時間試食呢隻雞就玩完!

在上水開半熟蛋糕店(諾亞半熟蛋糕)喎!
記得第一日開張好巴敝,每人限買2個,排晒長龍!
但我聽到好多街坊問:
1. 中年夫婦:係唔係要返屋企用焗爐整熟佢架?
2. 中年男人:幾好喎!可以氹老婆話係我自己整!
3. 婆婆:半生熟點食呀!
4. 後生女:好野唔使出九龍城買喇!

一星期後已經唔見有人排隊啦!





:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言