網頁

2016年3月5日 星期六

東京之旅@埃塞俄比亞航空 (2016/2/28-2016/3/4)

Anita每年都會回港探親,亦會抽幾日去旅行,今年佢預埋我,好多謝佢受埋我玩!

2015年10月Anita,佢搵到一間平的航空公司 - 埃塞俄比亞航空,機票HK$1600,加埋其他稅項、燃油費都唔使HK$2000,還有30KG寄倉行李,拿拿林問人有冇興趣,LingLing第一時間答覆。Anita、雀后、LingLing & 我,4個傻豬就開始這個旅程喇!

朋友們知道我係坐埃塞俄比亞航空都好好奇,包括我自己都有疑問,見識少,完全無聽過呢間航空公司,只會聯想起戰亂同飢荒,安唔安全架?

坐完之後都覺得非常唔錯同舒服,如果安排到靚時間更加會加分!

飛機係全新的波音787-8 (ET-ASI)
準時起機,與前座的空間相當寬敞,起機相當穩定,我完全在不知不覺中到了上空,沒有什麼耳嗚之類發生,十分舒適

娛樂系統都好多選擇,如果港產片唔係普通話配音更好。起初對飛機餐沒有什麼期望,明明登機前已經幫襯咗翠華啦!但還可以將整個餐放進肚內,真係講都無人信囉!

回程是晚上7:45起飛,要我們7:00登機,由42閘口改到35閘口,而且7:20還未見有飛機到閘口,以為會Delay,點知又可以7:45起到飛喎!

呢間航空公司真係唔錯,我覺得好過CX,廉航價錢,優質服務,有機會可以再幫襯!





:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

7 則留言: