網頁

2013年4月4日 星期四

澳門之旅@喜來登酒店

2013年3月30日

一星期前
Mingle: 復活節去邊度玩呀?
卡旻e: 度度都咁貴, 你都知我唔係假期去玩啦
Mingle: 不如過澳門2天啦
卡旻e: 咁遲仲Book到房咩?
Mingle: Book到係咪去先?
卡旻e: 好呀! Book到咪去囉!
Mingle: 等我叫蛋撻Book房先
卡旻e: 等你好消息

前兩日
蛋撻: Book到房喇, 船飛未有
卡旻e: 吓! 咁都比你地Book到
蛋撻: 咁多酒店仲有一間 Book到架, 不過貴d之麻
卡旻e: 你地唔好全日係賭場喎! 你知我唔賭架啦!
蛋撻: 得啦! 等你瞓咗我地先去囉!
卡旻e: 咁又唔使, 我都要去見識吓架

因為未買到船飛
所以當日就要早d去碼頭買飛
11點半就去到上環
但只係買到2點船飛



蛋撻提議加$50坐頭等艙
又有免費飲品及杯麵提供
可能仲會快d有船喎



最終只係早咗一個鐘落船



因為到咗Lunch時間
我地都好肚餓喇
點知傳來惡耗
服務員話已經停止提供熱水
杯麵可以帶走
有冇搞錯呀????
冇熱水供應???
咁比個杯麵我做乜呀???



終於捱過一個鐘船程
第一時間坐接駁車去酒店Check in啦


好彩張床都幾大
唔係點瞓兩個人呀
唔明點解廁所要咁大做乜囉


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

1 則留言:

  1. 杯麵比你留為紀念
    廁所大⋯等你舒暢D
    [版主回覆04/08/2013 21:52:31]第二朝做早餐
    大得滯, 反而唔暢快

    回覆刪除