網頁

2011年11月16日 星期三

Day 2 @ 後壁湖日間潮間帶觀察

2011年10月22日

今日6點就Morning Call喇~~
在房間走出露台還見到旭日初升呀~~ (查實都升得好高啦, hehe)



XO今日識咗個新朋友仔一齊睇日出呀~~



梳洗後就落樓下餐廳食個早餐~~



因為有團友收唔到Morning Call,
唔知醒起身呀~~
所以搞到遲到~~
解說員話睇唔到日間潮呀~~
不過都仲有其他海洋生態有得睇~~



嘩!! 我未見過咁大舊珊瑚呀~~



今日太陽伯伯好精神,
曬到我地頭暈暈~~



Debby與麗瓊互相交談拍攝心得~~



Sam哥, 有乜發現呀!! 成堆野郁郁"共"呀~~



原來係寄居蟹呀~~
因為太陽伯伯出咗嚟,
佢地趕住返屋企呀~~



楷叔不停拍拍拍~~



這些海藻原來可以食架,
不過就好難食喇~~


潮伯: 等我試吓好唔好食先!
食後感: 好似塑膠咁, 無乜味道, 唔好食囉~~



解說員有發現呀~~



大大條海參呀~~



昭昭 & Cora, 你地要小心d呀~~
唔好掛住影, 要安全至上呀~~



又有新發現, 解說員搵到隻海蝴蝶呀~~



個個爭住影相呀~~
海蝴蝶唔知係咪怕羞或是我地嚇親佢,
係都唔肯張開翅膀呀~~



見唔見到隻蟹正在產卵呀?



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

1 則留言:

  1. 多謝妳d靚相~令我見識了好多海洋生態!
    [版主回覆11/17/2011 15:14:23]親親大自然真係好開心架~~

    回覆刪除