網頁

2010年2月18日 星期四

年初四去拜年@愉景灣

2010年2月17日年初四


2010年新年表情1


今日約咗班姊妹去米雪家拜年


佢仲係住愉景灣,因為佢搬咗大屋,所以今次又去打搞佢囉!


舊屋果陣個VIEW已經好正好靚,新屋更加正,


迪士尼就係對面,日日都有煙花睇呀~~


 



 


我地使出大家的本領,每人都整一款食品


我梗係整至愛甜品木糠布甸雪糕啦~~


蝦仁炒蛋係米雪嫞人姐姐炮製


珞媽嘅蒜蓉炒什菜,因為自己尿酸高,所以無食到~~



呢個最精彩,因為係苑晴話自己超水準之作


日式蟹籽粟米鰻魚飯


之前我地話唔想食飯,但佢堅持要整,話我地一定食食過番尋味


我地就比個機會佢啦(佢好少煮野架)


都佢煮果陣,大家都噓聲四起囉!


全部都係預先食品,只係要煲飯,把材料放上去就搞掂~~




米雪自從生下妹妹之後就做全職煮婦,梗係要整幾味啦~~


牛蒡瘦肉湯超正,佢話我地平時食食埋埋咁多垃圾,


飲呢個湯一定可以清清腸胃呀!


芝士焗薯蓉,恰到好處呀~~


法式焗羊架,超超超超正正正正正正正正正正


味同汁都同樣精彩,好食到唔食形容呀~~~




開飯前來張大合照先



夜景好靚呀,不過我影得唔靚囉~~



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言