網頁

2010年2月18日 星期四

公司團年飯@今年又抽到獎呀!

2010年2月12日星期五年廿九

 


今日係公司食團年午飯的大日子, 等咗成年就係等今日,
睇吓自己年尾可唔可以執個尾彩呀!


雖然唔係平面大電視機、超時尚手提電腦、多功能手提電話.....
抽中獎已經係LUCKY!


今年我抽到d乜野..........


兩頭鮑魚....唔係, 官燕棧兩件裝罐頭鮑魚一罐&鮮鮑汁一支


 


總好過Noel抽到果份由社企捐出嚟嘅社企產品, 舊年我都抽過呀!
http://hk.myblog.yahoo.com/wym1115carman/article?mid=479
哈!哈!哈!哈!哈!哈!哈!哈!


 


除咗我抽到獎, 同team同事都好lucky呀!
虎年我地有運行呀!


 


今年個菜單好似正過舊年喎, 唔通真係個市好咗?
不過甜品都係食番水晶包&紅豆沙湯丸好d囉!


 


例牌遊戲, 估重量, 今年都係估唔中囉!


 


今年到文迪攞15年長期服務獎呀, 仲比佢抽埋個枱獎添!
乜原來識咗文迪咁鬼耐喇! 老朋友嚟喎!


 


今年我地有點失策, 霸唔到一張枱同班好姊妹坐埋一齊呀!
最鬼衰都係Noel la!


 


最後嚟張CM大合照!


 


祝大家虎虎生威! 龍精虎猛! 心想事成! 得心應手!


2010年新年表情1


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言