網頁

2008年7月18日 星期五

二十年了!@回顧-見工編

2008年7月18日星期五
06006170
32 

 

回想二十年前,在無心插柳下,進入了這機構工作,

當年在沙田TI(現在的IVE)畢業後,諗住玩吓先搵野做,

我同學就好心急,咁啱機構又請人,佢就寫信應徵,跟住就叫佢去見工。

同學D:「卡旻,我有得見工呀!」

卡旻:「恭喜晒,幾時去見呀?」
93656266

同學D:「星期三呀,你得唔得閒呀?」

卡旻:「得又點,唔得又點呀?」

同學D:「想你陪我去見工呀?」

卡旻:「唔係化(當年應該未興咁講)
emoticon102
,陪你見工?

咁鬼死遠,灣仔喎,邊識去呀?」(當年兩條友仔,最遠咪去旺角,仲話要過海!

 同學D:「一齊去見啦?」
93656308

卡旻:「吓!我又無去應徵,見乜呀
93656316

 同學D:「去到先算啦,你帶定野去,到時一齊見啦!」(當時係請4個Data Entry)


卡旻:「怕咗你呀,去喇!幾多點呀?」

 同學D:「十點半要去到!」


卡旻:「嘩!使唔使咁早呀?快d搵本地圖睇吓點去啦!」

 兩個鄉下妹就係咁樣第一次到灣仔見工喇!

 
dye_li_an_002

見工當日約好在上水火車站等,坐火車到九龍塘,

再轉地鐵到旺角站,再轉去金鍾站,再轉到灣仔站,

再行五分鐘左右先到達目的地,差不多要成個半鐘,

轉到我地頭都暈
57
,又要睇住幾時要轉車,

驚住行錯路! (因為甚少搭地鐵,所以好緊張搭錯線
8

同學D:「帶齊文件未呀?」

卡旻:「帶齊啦!灣仔區D office一定好靚喇!」

同學D:「應該唔錯,唔係咁遠都要去見工咩!」

卡旻:「好驚呀!唔知會考D乜啦?」


同學D:「Data Entry最多考我地打字,我地打字咁勁,唔使驚喎!」

卡旻:「係啫,都好緊張呀!」


同學D:「定d啦,我去見先,你都無預約,都唔知會唔會見埋你啦!」

卡旻:「
_1578
b06
bm10
emotion07


同學D:「講吓笑啫!」

卡旻:「
th_th2lbnmee_th

 

dye_li_h_001
 
dye_li_h_001

 

終於到了目的地,上到十三樓(乜原來辦公室係咁樣,點解咁似工廠呀,

有人用緊部好大型中文打字機呀,好似打樁咁,又有人食住野四圍行,

又有人入緊信,原全唔同我睇劇集果種office呀!)搵接待處,問人事部係邊,

我地嚟見工,果位小姐就帶咗我地去見人事部小姐,同學D報上名字,

比咗張form佢填,我就同人事部小姐講,我無寫應徵信,

不過都對份工都好有興趣,可唔可以即時見工,

人事部小姐問我係邊度知道佢機構請人,我話佢聽係學校見到"聘請告示"知道,

就係咁樣,佢就比張form我填喇,填好張form,

等咗一陣就話要考我地兩個打字速度,

考完就有另一位小姐接見我地(見完同學D再見我)

唔記得問我乜喇,淨係記得問我會唔會再考過會考,

我緊係答佢會啦(不過到宜家都無再考過)

跟住就問我下星期一(7月18日)可唔可以返工,

我話無問題,就係咁樣,就做了廿年!

 

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言