網頁

2018年7月20日 星期五

與細e有個約會@蘇媽·蘇媽

2018年7月20日

細e話佢今日有事要在灣仔做d野,順便可以約我食個Lunch,我怕Lunch時間唔夠傾,問準老細請下午假,可以去搵好野食及傾耐d,更加可以順便探埋伯友嘛!

見有2位同事大讚深水埗《蘇媽·蘇媽》好了得,一於就去試下啦!

肉骨茶選了一字骨&雞腳,藥材味好足料,甜中帶甘,仲可以無限添飲,不過我地只係添了半碗!一字骨&雞腳都好腍,點埋個混醬更加正!😋😋😋😋😋

辣死你嗎配仁噹牛肉,綠色飯是以班蘭椰漿製成,辣醬唔算太辣仲好香,牛肉又夠腍,配埋魚仔乾好鬼正!😋😋😋😋😋

椰香咖央多士,甜咗少少,不過多士脆得嚟鬆軟!😋😋😋😋






:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言