網頁

2017年2月22日 星期三

Lunch@Délifrance

2017年2月22日


今日與Bingi去食平民法國餐!
$165二人套餐,好飽呀!
個餐最後有個甜品,我揀了原定的雲呢拿雪糕配蝴蝶餅,Bingi就揀了今日特別推介法國皇帝餅(Galette des Rois),因為太飽,所以她留待下午茶慢慢享用,咁就出事了,變成了今日的幸運兒呀!





以下是在Bingi's Facebook內容:

今日同Carman 去平民法國餐廳食晏,佢個餐包一個甜品,咁我叫了個餅。咁因為太飽咪打包留返遲d食,點知一食,覺得咬落去硬硬地,心諗[唔係嘛,又比我食中啲衰嘢]。跟住望下舊餅,我喺見到個白色底,心諗[大鑊啦,唔係假牙或鼓油蓋吓?!]戰戰競競咁拿佢出嚟,見佢係個公仔,第一時間好反胃,之後即拿住個餅返去投訴。



我[唔該我想搵你哋經理]
經[我係,有咩幫到你]
我[你哋件餅入面有個公仔喎……]
經[嘩!!恭喜你!]
我[吓!!?!!]
經[這個係幸運公仔,一個大餅入面只有其中一件有,恭喜你]
我[咁你哋仲咩唔預先講可能有個公仔呢,我第一次食,我完全唔知喎。我食咗點算?我差d要去食環投訴的了😑]
經[吓,同事冇講聲你知呀,唔好意思呀。但其實支旗仔後面都有寫]
我[我冇留意,我都有疏忽,但坦白講,我深信好多人都唔會留意支旗寫咩。你哋真係要記得每一次都要同個客講囉]
經[好嘅,我哋會留意。我使唔使換過件餅比你]
我[唔使啦]

#驚喜有分好多種
#唔係你比對方就會開心
#我只覺得係驚嚇
#仲要個公仔勁唔靚
#咁我係咪要去買六合彩
#個餅其實幾好食
#佢解釋完我繼續食返
#我都好配服自己可以食返個餅
#完美演繹食得唔好浪費精神
#六合彩唔見我中
#成日比我在食物QC到有嘢
#我係咪應該轉行去做QC



維基百科:國王餅(法語:galette des Rois),又稱「國王派」,是法國人在每年1月6日天主教主顯節前後食用的一種圓形餅狀蛋糕,由千層酥加上杏仁奶油內餡烤制而成,名義上為了紀念基督教《聖經》記載的東方三博士朝見襁褓中的耶穌的事件。 國王餅的歷史可以追溯到古羅馬時代的農神節,當時羅馬人在節慶的宴會上在糕點中放置蠶豆,分給奴隸,吃到蠶豆者成為「一日國王」,享受一天的特權。基督教統治歐洲之後,教會將這一傳統與東方三博士聯繫起來,並將蠶豆換成幼年耶穌的瓷製小像,但在法語中仍稱為「蠶豆」(fève)。如今的國王餅中往往藏有小瓷像,題材不一,並通常與硬紙王冠一起售賣。儘管宗教色彩已經淡化,大部分法國人在1月初的親朋聚會中仍會分食國王餅,吃到「蠶豆」者成為幸運兒,得到他人的祝福。 國王餅在其他西方國家也有不少變種,統稱國王蛋糕。
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

2 則留言: