網頁

2016年10月12日 星期三

中女覓食到台北 Day 1 @ 出發

2016年10月12日

第一次與歡仔兩條友去台北覓食,希望佢滿意今次行程啦!

本身係想在2016年內約齊 TI Group 同學再來一次坐飛機旅行 (2015半自由行去了韓國首爾),左夾右夾都唔齊人,最後得歡仔與我兩個出發,歡仔無試過自由行又無去過台灣,即是這個旅程要由我去計劃啦!

以住的自由行都係由其他人負責所有安排,我只係跟大隊而已,慶幸今次係為食而去,行程都在捷運沿線,所以都唔係太難太複雜,搜集同事、朋友、網上Blogger的資料,亂衝亂撞下完成今之旅程!

9月21日在 Expedia.com.hk 搜尋4日3夜的套票 (HK$4,538.8)

中華航空CI 904 HKG 11:05 >>> TPE 12:55
機場客運大樓1
67A,67B

2016/10/15
中華航空CI 927 TPE 19:30 >>> HKG 21:25
 機場客運大樓1
39F,39E

住宿:頭等艙飯店 台北‧中華館 AIRLINE INN TAIPEI‧ZHONGHUA
(Deluxe Twin Room, 2 Single Beds)
台北市萬華區中華路一段144號8樓
T +886 02 2388 2466 F +886 02 2388 2455
service@airlineinn.com www.airlineinn.com
捷運 : 台北捷運板南線及小南門支線,請於西門站6號出口,步行3分鐘即可到達,阿宗麵線附近。

*******   *******   *******

第一餐梗係在香港國際機場食啦!因為我地預足夠時間,歡仔提議過2號客運大樓的燒味plus食過早餐!




旅行一定要到指定拍攝地點啦!


今次坐大機呀!坐位是343的排列,坐位又寬闊,顯示屏又大又清楚,飛機餐都唔錯,好過CX的凍麵包!



到達台北桃園機場開始我們的落雨之旅


歡仔見到有便利店就開始要食喇!



我就去買國光客運的車票先到台北A站,再轉接駁車到西門町


好多人呀!等到第3班先到我們!


台灣必飲分解茶,可以幫助消滯
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

4 則留言: