網頁

2016年5月4日 星期三

試新店@Blue Brick Bistro

2016年5月4日

灣仔利東街 (囍帖街),發展商曾經想命名為囍歡里,好似話好多人唔LIKE呢個名,最後都係用番原名利東街!

現在有商場、食肆及高級住宅囍匯,仲有綠化林蔭大道都幾靚架!

約埋 Bingi, Peggy & Kenneth,我地呢D為食鬼梗係去搵食啦!

一個月前就睇中咗呢間Blue Brick Bistro,真係痴鬼線,BOOK位時話要一個月後先有位囉!

仲要明明一個月前睇到 Set Lunch 係 $118,但今日係 $138 囉!

唔好睇佢細細碟,由頭盤食到去甜品真係好飽架!價錢都算合理啦!





炸意大利飯配山葵蛋黃醬
唔睇餐牌真係唔知係意大利飯,我以為係炸薯仔波波,不過又幾好食喎! :D



熱騰騰又軟熟的餐包配香滑海鹽牛油
原來可以免費添食架,Kenneth再食多3個半呀!有半個我食咗! :)



是日餐湯
唔記得係乜材料,總之就好食啦! :D



五小時慢煮洋蔥、蕃茄忌廉汁配長通粉
通粉我嫌佢硬咗DD,個汁就唔錯喇! :D



墨魚、燒車厘茄配墨魚汁意大利飯


橙汁與西柚汁


新張期內限定贈品,蛋卷
呢個脆卜卜,好香蛋味,正! :-bd


原味南青山蛋糕卷
呢個好正呀!入口鬆軟、蛋味香濃、中間忌廉幼滑、確係名不虛傳!
齋食呢件都要 $30左右架! :-bd

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

4 則留言:

  1. 放lunch 都可以去食個精美午餐,你就嘆啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 灣仔咁多好野食,好彩我公司每星期有一日係Long Lunch. :D

      刪除
  2. 百幾蚊食個 lunch, 我會肉赤 ^^

    回覆刪除