網頁

2014年11月29日 星期六

梁九記@芝士蛋糕

2014年11月29日

今日唔使返工都晨早起身為乜
就係為咗睇咗蘋果日報這段報導囉!

梁九記是大埔街市名店,賣凍肉雜貨,幾百種貨品,有本地有進口,日日排哂隊。一早聽聞其芝士蛋糕很出名,限量發售,連續數次到店查詢都已沽清,不禁好生失望,前兩日十一點多行過,竟然碰上有貨送到,立即排隊買了一份紐約芝士餅。蛋糕是急凍貨,據講是從美國入口,每個已切20件,有紙隔開,放在雪櫃下格待少少軟便食得。蛋糕芝士味頗濃,但頗膩,最適合一大班人開Party食。除了紐約芝士餅外,還有朱古力芝士餅、檸檬藍莓芝士餅、粒粒果仁芝士餅等三款味道。

梁九記
地址:大埔街市大樓2樓D66鋪






有成9吋大,$140超抵食啦!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言