網頁

2014年7月15日 星期二

天然豚骨拉麵專門店一蘭

2014年7月15日

試過就算吧!

一蘭初到香港真係好誇張
排隊排到痴晒線喇!
我梗係過完冷河先去試啦! :D




當天我揀咗全部都係普通的
加了少辣
還加了溫泉蛋
湯底係好濃既豬骨湯底
但唔太油, 奶白色, 麵彈牙有咬口
不過成百蚊一碗我覺得真係好唔抵食
叉燒得兩片, 又簿又細
麵又細個, 女士還可以
男士睇怕都要加麵底啦!
溫泉蛋完全唔掂囉!







銅鑼灣謝斐道440號駱克大廈A座地下H及I舖
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

4 則留言:

  1. 依家一蘭擴充左,位子多左又過哂熱潮應該唔駛排咁耐!
    小高每次幫襯一定會加溫泉蛋,好好味!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我當日都唔使排隊呀! 我果隻溫泉蛋唔係好得, 又凍又唔夠流心!

      刪除