網頁

2011年5月16日 星期一

釜山首爾賞櫻豪食5天自由行 - Day 3 回首爾

第三天: 釜山東橫Inn早餐 > 釜山唐人街 > 釜山KTX往首爾 > 東大門東橫Inn Check-in > 鷺梁津水產市場 > 明洞


2011年4月5日


話咁快就第三日喇, 因為Book咗1200nn KTX返首爾, 所以食完早餐就過釜山驛對面唐人街行吓街~~



我地行咗其中一條街 - 上海街



釜山驛前廣場的噴水池



猜猜這是什麼? 迷底在尾段~~



係時候返酒店攞行李去搭KTX返首爾喇~~



準時開車~~



由首爾住釜山果程因為太眼瞓, 所以無欣賞沿途風景, 今日返首爾就要補償番啦~~



兩個鐘頭四十分鐘車程就到咗首爾驛喇~~



跟住就過隔離首爾地鐵站, 先去我地今晚住嘅酒店 - 東大門東橫Inn



入閘後記得睇清楚自己要搭邊條線呀~~


我地就係無睇清楚, 去錯1號線, 其實我地係要去4號線架, 攞住個喼上上落落幾慘架~~



首爾地鐵同樣有中英韓比你睇, 記住要認清路線, 揀啱方向呀~~



呢個死肥仔見我又攞喼又攞相機四圍影, 專登行快兩步走各我前面豈起兩隻手指囉~~



行去4號線搭車都有一段路程, 拖住喼都幾係架~~



我地買嘅係單程車票, 除咗車資 1,000 WON之外, 仲要比多 500 WON保證金架, 出閘後記得去保證金退款機取回 500 WON保證金呀~~



韓國地鐵站地方又大, 梯級又多又長, 兩手 fing fing就OK, 拖住個喼真要命呀~~



東大門歷史文化公園站9號出口行1分鐘就到東橫INN喇~~



因為訂房時無 Twins Bed, 只有Double Bed, 好彩張床都夠大, 不過空間就細咗d啦~~ 唔緊要啦, 我地都係早出晚歸, 最重要張床瞓得舒服啦~~



迷底: 係白鴒屋呀~~


下一站: 鷺梁津水產市場


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

1 則留言:

  1. 你好呀. 想問下你KTX係要香港訂定係直頭去到現場先買飛架? 麻煩曬. ^O^
    [版主回覆01/19/2013 08:39:01]我地在香港訂架

    回覆刪除