網頁

2010年12月17日 星期五

墾丁高雄5天自由行@壽喜燒涮涮鍋

2010年9月18日


~~~ 黑澤屋壽喜燒涮涮鍋~~~


今日係墾丁高雄之旅最後一日喇~~


因為係夜機, 而我地今日行程只係去一個地方,


所以時間上好鬆動~~


我同Mingle約好今早享用酒店設施, 婷婷同蛋撻話要瞓多陣喎~~


為Mingle炮製了叮噹花生醬包及阿華田做早餐


我又係食牛筋麵+蘋果茶



係酒店游水再加三溫暖, 成個人精神晒~~


叫醒兩條友仔, 開始我地係高雄最後行程


先去食個晏, 又係隨街搵野食


蛋撻: 又有吃到飽喎~~


Mingle: 唔係麻, 又吃到飽, 琴晚食唔夠咩~~


婷婷: 199好抵食喎~~


卡旻e: 都唔知邊到有野食, 呢個都唔錯呀~~


Mingle: 你地3隻野痴痴地架, 一陣喉嚨痛唔好入我數呀~~


蛋撻, 婷婷, 卡旻e: 3比1, 我地話事~~




唔記得今日係星期日, 所以要收我地NT$229


不過都算抵食呀~~



除咗開爐, 其他都係自助架~~



日式火鍋, 只有4種野食, 包括:




綜合菜盤







雞蛋每人一隻



自製涮涮鍋



自製壽喜燒



 


 


黑澤屋壽喜燒涮涮鍋


高雄市新田路230號


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

沒有留言:

張貼留言