網頁

2013年11月6日 星期三

Hea 遊曼谷@Asiatique The Riverfront

2013年10月16日


食飽飽就繼續行程喇!今次行程主要交通工具係BTS,如果沒有一日票或八達通之類車票,每次買單程車票都要準備大量硬幣 ( $10, $5, $1) 購票,預著果個車站有GroupTicket機就好彩D,可以用紙幣囉!

Blog 友鬼嫁提供以下資料:Asiatique 這個新夜市是由舊貨倉改建而成,很有點風味,裝璜比以前的 Suan- Lum 夜市好,整齊清潔,但規模卻細很多,不在BTS或MRT線上,但有免費渡輪由 BTS Saphan Taksin 到市夜,由下午4時到深夜11時半,約10 ﹣15分鐘一班,約10分鐘便到,也算方便,走時可坐的士,約150baht 回到市中心,不算貴,但難在找時士很花時間,而且會有很多司機開天殺價,要耐心講價。當地人很多,因為食店非常多,他們都是開車來,吃個飯便走,購物的好像都是遊客。


我地太早去到呀!好多舖頭都未開門架,到我地大約7點半左右走就開得7788,遊人都多咗,確係夜遊好地方!

第二晚又再到此一遊, 為乜?? 領隊為咗買手信囉!!因此我可以食到遊最谷必食椰青雪糕,正呀!!!


































:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

6 則留言:

  1. 好似坐街渡咁幾好玩^^椰子雪糕正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲要係免費喎!好鬼正呀!
      我鍾意食雪糕呀!

      刪除
  2. 早兩年去過當時仲未有船接送,迫著要搭的,但真係唔容易,可能地方新,無的士識去,搵左好耐先有一間試試找...可惜去到好多店都開,逛唔夠半粒鐘就閃左!=.="
    相信依家會好d!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多的士都唔識路, 我地又溝通唔到, 但又夠膽死去搭喎 =))
      佢地係咪都話識去, 跟住就邊行邊問路, 真係驚唔知車咗去邊, 但又比佢地去到目的地喎 =))
      太早去真係好多舖頭未開門架, 所以我地去咗兩次先入到貨呀! :))

      刪除