網頁

2016年7月31日 星期日

今晚食乜餸

2016件7月31日


肉醬意粉+白芍西蘭花又一餐!

呢包意粉係早前住在英國朋友的老公買比我架!佢話見我咁鍾意整野食,意粉好意買包比卡旻E試下喎!真係有我心!



是日3點3@窩夫

2016年7月31日


上星期整芝士波燒咗部打蛋器,今日要去買部新機,順便整多部敗家玩具玩吓!

在豐澤買,貪佢有折扣!
Tefal打蛋器有450W $298-5%、Kenwood SM650小食烘烤機連5款烤模 $498-10%

試下部新機,班細路話食窩夫,時間及粉漿未控制得好,下次再次過!


2016年7月30日 星期六

今晚食乜餸

2016年7月30日


節瓜蝦米煮粉絲、蒸肉餅 (老豆主理) 、秋葵炒蛋 、燒蒜茸雞上髀 、蒜子炒菜心,加埋個西米薏米腐竹糖水就 Very Good La!


是日3點3@Pizza 小籠包 煎韮菜餃

2016年7月30日

食完Lunch個天開始黑,拿拿林去買餸,但都走唔甩,行雷閃電落大雨,天文台仲話大埔落冰雹,明明今早太陽伯伯仲好威猛架!

班餓底又話肚餓要食3點3,為有落惠康有乜啱食囉!


Lunch@伊之吧

2016年7月30日


今日落聯和墟食漢堡包,不過今次D漢堡扒細咗喎!

多謝大妹夫請客!

2016年7月29日 星期五

良朋歡聚@膳德福素食

2016年7月29日


上星期日食完,今晚介紹比佢地! 如果冷氣充足會更好!

With 小梨、小玲 & 叻叻

掛住傾同食,唔記得拍照留念呀!

小梨,你要加油呀!你一定打得低佢架!



食甜筒@維記芒果味甜筒

2016年7月29日

今日帶飯,容姐話去7仔買維記新出甜筒,本來叫佢幫我買Oreo味,但無貨為有改食芒果味啦!

只有少少甜味,芒果味係少少少少少味囉!



2016年7月28日 星期四

Lunch@ KFC

2016年7月28日

今日在頭條日報見到有 KFC Coupon 即一時間比 Bingi,因為佢話過見到就要比佢喎!

我話我都好耐無食過,佢就話今日約埋Peggy一齊去食啦!


2016年7月27日 星期三

Lunch@明記多寶海鮮飯店&聰嫂星級甜品

2016年7月27日

Bingi話佢今日只可以用$50食Lunch,咁我就帶佢去試男人飯堂啦!

Coey & Kenneth又話有興趣,唔通話唔好咩!成機叫 Ken Gor請食飯後甜品啦!


2016年7月26日 星期二

Lunch@大叻越南牛肉粉餐廳

2016年7月26日


容姐約我 & Candy去食Lunch,Ray問可唔可以預埋佢 & Irene,唔同話唔好咩! :P



2016年7月24日 星期日

Dinner with 歡仔 @膳德福素食

2016年7月24日

食飽飽,再諗下去邊度 HEA,一於去會展八下啦!
行完書展,兩個為食鬼返旺角搵食,歡仔好介紹,食得飽飽好滿足呀!只係食咗$196抵呀!

Lunch with 歡仔@餃掂

2016年7月24日


本來去旺角中心踩場,點知原來開得幾間食店,為有轉場去食餃子,路過見到天仁出咗鐵觀音軟雪糕🍦,忍唔住要食咗先,奶味重過茶味,但都不錯!

跟住落太子食歡仔推介的餃子店,我第一次食覺得OK呀!歡仔話無佢之前咁正喎!


2016年7月23日 星期六

今晚食乜餸

2016年7月23日


今晚3姊妹分工合作!
冬瓜粒肉丸湯 (大細妹)
蕃茄咸酸菜燴豬扒 (大細妹)
蒜茸豆豉炒花甲 (細細妹)
椒鹽串燒雞翼尖 (我)


是日3點3@QQ芝士波

2016年7月23日

康荍整蛋糕仔,我就整芝士波,因為想用埋包蕃薯粉囉!

今次試唧大中細波波,睇下邊個size受歡迎! 加重芝士至45g


康荍小廚神@花生醬muffins

2016年7月23日

康荍話要整蛋糕仔聽日做早餐,要我教佢點整,但出爐已經食了2個囉!



2016年7月22日 星期五

2016年7月20日 星期三

婷婷生日飯局@浪人日本料理

2016年7月20日

本來係約7月12日架,點知隻蛋撻臨時要改期,好彩Book到位!
$288+10%,6:30pm-10:30pm食足4小時,但係飲品及甜品只可各點一款,亦無我至愛燒菠蘿及燒羊架囉!其他食物都好OK,沒有漏單情況,不足至愛甜蝦剌身點10隻來6隻,點20隻又係來6隻,我地試點6隻來了4隻,條數係點計架?!


2016年7月19日 星期二

媽子生日快樂@海港酒家

2016年7月19日

今日係媽子舊曆生日,她說要到海港食燒鵝,但係上水中心的海港執了,新的又未開,為有轉去粉嶺啦!呢個套餐都幾抵食,$1598全包,我地雞改燒鵝+$310,可惜呢間廚師無上水的咁好手藝!

祝媽子福如東海!壽比南山!老如松柏!



2016年7月18日 星期一

返到香港食番餐好@龍宴

2016年7月18日

第一次幫襯,幟哥主理,以為好得,原來都係普通貨色,呢個價錢在海港可以12位用啦!


3姊妹帶孖寶及5隻馬騮去旅行@凱泉高爾夫渡假酒店二天遊

2016年7月18日


第二天,8:30食早餐,人多到嚇死人,只係食咗一碗菜乾粥、一隻雞蛋及一條蕃薯,食飽早餐後,馬騮們又話要到禿童樂園玩!

10:40退房,到11:00又話要食午餐,在酒店食中式點心自助餐,場面有d混亂,一時有人送上點心,一時又要自己出去取!

12:00食飽等車到另一景點,但竟然要等一個小時才有車接我們到景點勁家莊,幸運的是,今天何家勁在場,還與我們拍照留念,另一團來到他已經走了!


2016年7月17日 星期日

3姊妹帶孖寶及5隻馬騮去旅行@凱泉高爾夫渡假酒店二天遊

2016年7月17日


暑假開始,平平地返大陸玩兩日。 第一站到胡鬚佬的海天堂參觀及品嚐龜苓膏,跟住到河大福飯店食午餐 - "清水雞" 宴。

1:30已到達酒店,房間還未打掃,2:00給我們下午茶 - 『羅浮山水豆腐花+蛋撻』,諗住先去游水,5:00食自助晚餐,可惜泳池要4:00才開放,為有繼續等打掃完在房間休息,但人手不足,團友們投訴完才多幾位來打掃,搞到4:00才可以進入房間!

自助晚餐時間只得一小時進餐,導遊小姐小如說,因為這晚有5團大航團友到這裡,所以要分批進餐,我們是第一批,到進餐時間,終於明白點解可以一小時搞掂,根本食物種類不多,不需要預太多時間進餐囉!

最慘係,方圓百里沒有便利店沒有超市沒有夜市,我們游完夜水只可以靠自己帶來的小量零食充饑!



2016年7月16日 星期六

Lunch@佳運餐廳

2016年7月16日

今日都幾忙,早上同大細妹到觀塘及藍田取淘寶,跟住去沙田IKEA取之前訂的貨,嚟到IKEA更係要食全港至平熱狗加汽水啦!只係$10呀!下午約咗細細妹食Lunch! 飽飽飽!



2016年7月15日 星期五

飯後甜品@甜牙牙

2016年7月15日

同呢兩位(Ada & 歡仔)有食力人士出街食飯真係要食少餐先應付到,晚飯食得飽飽都要飯後甜品先滿足!

由何文田行去旺角,佢地已經夠時間消化,我的食力太差了,至愛甜品連半份都食唔落!佢地居然話剛剛好!


3隻為食豬@房屋委員會職員同樂會餐廳

2016年7月15日

晚上約了兩隻為食豬 Dinner!

Ada好介紹,搵埋歡仔去試食,小菜確唔錯,但出名的燒鵝反而唔掂,唔知係咪叫例牌所以出事?不過真係好抵食,呢餐都係食咗$310!  :-bd

兩隻真係好食力,我地3人叫了5個餸,仲要食得晒,其實碟頭都唔細喎!你兩個無食Lunch呀? :))


Lunch@滇川雲南小鍋米線

2016年7月15日

繼續清假日,今日約細細妹去食Lunch,點解佢地咁鍾意食呢間架?
食飽飽,家姐要去補習班,我地就帶阿妹行街街等家姐放學,行到咁上下,阿妹又話要食魚蛋燒賣,因為食魚蛋燒賣的地方沒有位子的,所以帶她到麥記食薯條,諗住佢都夠皮啦!
點知係都要追加魚蛋燒賣,真係比佢激鬼死! @-) 


2016年7月14日 星期四

掃街@葵涌廣場

2016年7月14日

繼續清年假,天氣咁鬼熱,最好在室內活動,約埋大細妹及兩隻馬騮去葵涌廣場搵食!
我地好滿足好飽呀! :))



2016年7月13日 星期三

QQ芝士波

2016年7月13日


朱Sir fb見到用蕃薯粉做出QQ的質感,拿拿林買包粉來試做,果然美味,留一粒明天看看質感會否為持現狀。


2016年7月12日 星期二

飲茶@富臨酒家

2016年7月12日


Bingi & Peggy話佢地平時得佢兩個好少去飲茶,今日趁 Kenneth得閒就同佢地去飲茶囉!


2016年7月10日 星期日

飯後甜品@焗紅豆蓉西米布甸

2016年7月10日


上星期幫姪仔整完仲有材料剩,今日整多一底!

今晚食乜餸

2016年7月10日

大細妹話食埋晚飯先返屋企,即係叫我去買餸啦!



蝦醬蒸五花腩
沙律魚蛋鯪魚肉節瓜湯
子薑溏心皮蛋

Lunch@鉄一燒

2016年7月10日

大細妹一家4口叫埋我去食Lunch,有免費午餐緊要奉陪啦! :))



2016年7月9日 星期六

飯後甜品@貴族甜品

2016年7月9日

歡仔話今日咁鬼熱,一定要過隔離食刨冰喎!
食甜品,就算飽到上喉嚨都會陪你去! :))


晚餐with Ada & 歡仔@車品品

2016年7月9日

玩完泰式煮飯仔,ADA叫我地去佢屋企對面車品品食晚飯,佢話問咗今晚7點開檔(因為呢間舖不定期開檔,所以唔係一定食到喎!) 無開檔已經有十幾人排梗隊,真係誇張!
ADA話一陣有坐等食仲誇張,隨時要等30-45分鐘先有得食!嘩!真係唔試過都唔信,我地叫咗3樣野,可以食足個半鐘,真係唔肚餓都等到肚餓啦!



『泰』易煮@美麗華

2016年7月9日


見到美麗華旅遊個fanpage有野玩,即管試下報名,咁好彩比我抽中喎!帶埋歡仔嚟玩下先!

Lunch with 歡仔@風月堂

2016年7月9日

今日約咗歡仔參加活動,佢話帶我去佐敦食個Lunch先,佢驚一陣唔夠飽喎!