網頁

2016年3月30日 星期三

Dinner with Carrie @ 三河屋+松記糖水店

2016年3月30日

因為要幫姪仔借收音機考DSE,所以就約咗Carrie食晚飯!
今日黃生要出Trip,所以淨係帶兩個仔出埋嚟食飯!
佢介紹間平靚正日本小店
我叫咗鰻魚飯配面豉湯 ($88)、Carrie叫咗炭燒雞扒飯配面豉湯 ($48)、大仔叫咗天婦羅飯配面豉湯 ($58)、細仔叫咗吉列豬扒北海道忌廉飯 ($58)、再加一個天婦羅蝦 ($48),唔使加一,價錢相當抵食,但味道只係一般!

鰻魚唔肥美,肉質好實、雞扒一D都唔似炭燒,似豉油雞多D、天婦羅粉漿太厚、吉列豬扒薄到呢..... 只得個面豉湯好飲!


2016年3月29日 星期二

失驚無神打邊爐@鍋心粥底火鍋

2016年3月29日

蛋撻今日晨咁早就問今晚打邊爐,諗住佢訂唔到位添!
佢話星期日睇咗 TVB 有個節目叫 "夜宵磨" 介紹呢間粥底火鍋好鬼正喎!
約埋周氏伉儷一行4人去試食囉!

分3個時段,6:00-8:30、8:30-11:00、11:00-03:00,比蛋撻訂到6:00-8:30!

未食之前,先來一小盤沙律,但我無見到係乜樣呀!因為我遲咗少少先到,所以比隻蛋撻同周生食晒喇!

跟住就送上一鍋粥水做火鍋湯底!

呢度食野要有步驟架!
先來每日時令海鮮 7 款,無得揀架,佢比乜就食乜!
今晚有蟹 2 隻、蝦 8 隻、鮑魚 4 隻、大蜆 4 隻、白蜆 32 隻、花甲 16 隻、多寶魚半條!

滾完海鮮就會幫你加入栗米、芋頭粒、南瓜粒

再送上自選 5 款配料,梗係要揀最貴果D啦!
自家製手打雞骨丸 12 粒、西班牙黑毛豬梅頭肉 12 片、西班牙黑毛豬腩片 16 片、美國肥牛16片、花膠仔 1 大碗!

最後加埋粥膽、芫荽、冬菜、菜甫、大頭菜成為呢個 "精華海鮮粥" 喇!

$198,唔使加一,不過飲品就唔包,但都算抵食啦!


一個人的午餐@車仔麵之家

2016年3月29日


易手後第一次食,酸齋實咗d,豬腸唔夠林,但份量多咗,雞翼大隻咗,魚蛋、蘿蔔保持水準,湯底無咁濃,辣亦淡了點,報告完畢,下次再食!


2016年3月28日 星期一

復活節假期的最後一天

2016年3月28日

今日約了細E陪我去睇戲!
現時睇戲好鬼貴,所以我揀了睇早場!
在鑽石山荷里活廣場,10:30 AM 又唔太早,$55都算合理啦!
揀了呢套由張學友與林嘉欣主演的暗色天堂!


(網上圖片)

故事簡介 (Yahoo電影資料)
 沒有事實之全部,只有零碎記憶拼湊出真實的部分。國際慈善機構香港區總幹事的杜牧師(張學友飾),靠其能言善道,成為星級牧師,廣受信徒和下屬歡迎。初入機構當助理的Michelle(林嘉欣飾),也被他魅力所吸引。兩人互相欣賞,但礙於身份關係沒有正式發展。後來杜牧師決定到英國出任亞洲區總幹事,二人單獨到餐廳餞行。隨後更駕車到山頂兜風,在兩情相悅下更熱吻起來,不過這一吻便改變了二人的命運。翌日Michelle到警署落案告杜牧師性騷擾,雙方對簿公堂,杜牧師最終身敗名裂,選擇遠離宗教,遁入俗世;Michelle則更沉迷宗教,並找到終生伴侶。五年後兩人在一場合重遇,以為告一段落的事情,卻在你一言我一語間,發現大家仍未放下,事情在大家零碎的記憶下「重審」,卻得到一個法庭也未能給予的答案。




電影一開首的文本是:

『真相一直都在,只是人發明了謊言。』

人性與社會真的很複雜!

* * * * *

睇完戲梗係去搵食啦!本來搵咗間在太子食素菜的素食媽媽,點知去到又無開門!
想起附近上次同學仔介紹過的餃子店不錯 - 美味餃子店,一於帶細E去試啦!佢都話唔錯呀!
最正係個湯,野葛菜生魚豬骨湯,清甜無味精,淡味的餃子配上自家製的豆豉菜甫辣椒油,真係好味到暈呀! :D


白菜豬肉煎餃



雲耳椰菜豬肉湯餃


豬手

2016年3月27日 星期日

復活節大餐@橫濱日本料理

2016年3月27日

趁假期帶老豆媽子去食放題!大細妹3仔乸走嚟黐餐!

被開人潮,我地揀咗食最早個場,一分錢頁分貨,對我地嚟講食品唔多選擇!
但見到隔離枱一家4口食得好開心,剩係魷魚鬚都見佢地叫了5次,泡夫叫了20粒,汽水叫了12罐,佢地真係收回成本呀! =))


Lunch@Italian Tomato Cafe

2016年3月27日


以前灣仔果間都好得,但上水呢間唔得!
環境差,有蚊滋、冇冷氣!
食物差,無味道,牛無牛味,薯條好似冇炸過!
得個意粉可以接受!蛋糕我整得好味過佢!


2016年3月26日 星期六

是日3點3@自家製綠茶奶醬厚多士

2016年3月26日

之前在網上見過用好簡單的方法就可以整到類似韓國熱賣的綠茶醬,
而Blog友samwei整過,今日經過烘焙店就買包日本綠粉整下先!

真係好簡單,只要練奶與綠茶粉拌勻,味道份量就調校到自己喜歡的就完成喇!

配上一件烘過的厚多士,Yummy! Yummy!


Lunch with 大細妹@橫濱日本料理

2016年3月26日


兩隻馬騮坐底就打架,每日都要比阿媽鬧過先安樂!=))


2016年3月25日 星期五

復活節大餐@獅子樓

2016年3月25日

假期第一日就約咗兩位舊同事聚餐,大細妹知道又話要跟埋去!
因為佢都認識呢兩位同事,所以唔怕羞跟埋嚟囉! :))


2016年3月24日 星期四

復活節前茶聚@富臨酒家

2016年3月24日

本來今日只係約咗 Bingi & Peggy 去食西餐架!
KenKen突然問我今日去飲茶好唔好,我話約咗人啦!
佢話叫埋佢地一齊去囉!
你地真係好,驚佢唔夠飽,就佢去飲茶!


2016年3月23日 星期三

飲茶@金灣漁港火鍋

2016年3月23日


本來5個人,所以叫12樣野,點知Pandora突然被老世傳喚,想唔打包都唔得啦!
with Natalie, Kitty & Candy


2016年3月22日 星期二

一個人的午餐@大慶燒味飯店

2016年3月22日


$35雙併+湯,好似好耐無食燒味飯喇!
不過今日D燒味唔係好得囉!
叉燒太瘦,鴨又無味!
每樣食兩件已經無胃口啦!


2016年3月20日 星期日

今晚食乜餸

2016年3月20日


葡汁雞翼
花甲豆腐粉絲鍋
香煎三文魚扒
香煎豬肉腸


新鮮出爐@粟米手撕豬肉絲包 (低溫冷藏法)

2016年3月20日


都好耐無整包喇!

本來係想整魚柳包架,不過今日係759見到呢隻手撕豬肉絲,加罐粟米粒整包包!
不過豬肉絲就唔係幾夠味,下次要加d味先得!



Lunch with 姊妹花@滇川雲南小鍋米線

2016年3月20日


好似好耐無同兩位靚女食早餐喎!



食飽路過呢度,執咗喇!
大約一年前開張,我已經預言唔做得耐,唔係我咒佢呀!新年前仲將半個舖位買咗華香雞,唉!我都未有時間試食呢隻雞就玩完!

在上水開半熟蛋糕店(諾亞半熟蛋糕)喎!
記得第一日開張好巴敝,每人限買2個,排晒長龍!
但我聽到好多街坊問:
1. 中年夫婦:係唔係要返屋企用焗爐整熟佢架?
2. 中年男人:幾好喎!可以氹老婆話係我自己整!
3. 婆婆:半生熟點食呀!
4. 後生女:好野唔使出九龍城買喇!

一星期後已經唔見有人排隊啦!





2016年3月19日 星期六

下午茶時間@櫻之匯素食料理

2016年3月19日


得閒食吓素,人都精神d!

同學仔介紹,成個月之前已經問有冇人陪我去試,好彩呢班為食Blog友又有興趣喎!
確係無介紹錯,尤其個腰果露值得一試!


增值@英記食店

2016年3月19日


今日在駱克道街巿熟食中心搵食,$29呢個價錢比較合理啦!
而且仲好好味添呀! :D


2016年3月18日 星期五

一個人的午餐@漁川米線

2016年3月18日


$36,淡淡的魚湯,新鮮蝦卷,下次試下泡飯先!
跟住去麥當奴試埋個紫薯雪糕,都唔錯呀!


2016年3月16日 星期三

Happy birthday to雀雀@Felicita 1929 - Italian Restaurant and Bar

2016年3月16日


with芳芳、文迪、波兒、Joyce、KenKen & 周小姐。由於餐廳太有情調,未能影大合照!


2016年3月15日 星期二

2016年3月14日 星期一

一個人的午餐@Cat's Eye

2016年3月14日


見同事食過,賣相幾吸引!因店舖只得20個座位,經常大排長龍,上星期約好都未能試食。 今日路經見得5個人排隊,拿拿林去試食啦!唔使5分鐘就有位喇!不過就賣晒手打和牛漢堡囉! 叫咗忌廉雞肉x慢煮蕃茄牛肉蛋包飯,真係好好味呀!白汁香,蕃茄甜,正!


2016年3月13日 星期日

今晚食乜餸

2016年3月13日


韓式麵豉醬焗三文魚扒
蒜蓉豆豉排骨蒸南瓜


布袋澳炭火年糕

2016年3月13日


終於輪到食布袋澳炭火年糕,煎得外脆內糯,甜度適中,怪不得發哥都讚賞!


朱古力拉花

2016年3月13日

因為柏緯今朝一早要去坑口參加劍擊比賽,所以柏晞尋晚係我度過夜呀!
在上野多慶屋發現這東西,好香焦糖味,只要將它放在熱飲上便可。
今朝諗住整個愛心早餐佢歎啦!點知佢話朱古力苦唔飲囉!


2016年3月12日 星期六

今晚食乜餸

2016年3月12日


鮮茄燴紅衫魚
冬瓜炆燒肉
香蒜薯角炒牛仔粒
香煎鯖魚



增值@檀島咖啡餅店

2016年3月12日


因為報咗個Course要到灣仔上課,所以就在附近食埋早餐先去上堂啦!
點解咁鬼貴架!承惠$35!最慘仲要唔好食嘛!

一連8個星期都要在附近搵食,要認真搜尋其他食店先得喇!


2016年3月11日 星期五

祥少生日飯局@星記海鮮飯店

2016年3月11日


祥少提早退休後第一個生日,多謝佢山長水遠來同我地飯聚! With 叻叻、小玲、波兒


2016年3月10日 星期四

Lunch with Bingi and Peggy@Veygo Cafe

2016年3月10日

今日叫 Bingi 帶我去食蛋包飯,咁大雨諗住唔會咁多人啦!
點知有十幾人排隊等位,為有過對面Cafe食啦!


2016年3月9日 星期三

Lunch with大哥&阿姐@Le fleur Too

2016年3月9日

放假前大哥話要約我同阿姐食Lunch,我地都好耐無一齊食飯喇!
梗係啦!大哥咁鬼忙,真係好難約架!難得佢出聲,我地點會唔出席喎! :D


2016年3月8日 星期二

三八婦女節@金源小館

2016年3月8日


多謝 KenKen為我們慶祝三八婦女節! 唔記得幾時開始,佢每年3月8日都會請我地食餐無餸飯架! :D
With Christine , Joyce , Coey  & Noel.
雀雀約咗人、芳芳放咗假、文迪唔舒服,佢地3個無口福呀! :P


2016年3月7日 星期一

Lunch with KenKen@明記及寶海鮮飯店

2016年3月7日

遊完東京第一日返工Lunch就要去食香港特色粥粉麵飯啦!


Dinner with Anita@simplylife BAKERY CAFE

2016年3月7日


Anita呢隻傻豬,因為在旅行時我借個袋比佢,但寄倉回港時整爛咗,佢專登買番個靚袋賠比我,真係比佢激死!無下次呀!又唔係名牌袋,話咗唔使賠架啦!傻豬豬豬…


2016年3月6日 星期日

同學聚@Heart Cafe

2016年3月6日

因為去東京幫同學仔買咗D野,拿拿林約食飯做交收,ADA介紹呢間在大角咀的隨心小館!
店舖雖細,但食品質素好得,價錢又合理,真的好介紹!


2016年3月5日 星期六

東京之旅@埃塞俄比亞航空 (2016/2/28-2016/3/4)

Anita每年都會回港探親,亦會抽幾日去旅行,今年佢預埋我,好多謝佢受埋我玩!

2015年10月Anita,佢搵到一間平的航空公司 - 埃塞俄比亞航空,機票HK$1600,加埋其他稅項、燃油費都唔使HK$2000,還有30KG寄倉行李,拿拿林問人有冇興趣,LingLing第一時間答覆。Anita、雀后、LingLing & 我,4個傻豬就開始這個旅程喇!

朋友們知道我係坐埃塞俄比亞航空都好好奇,包括我自己都有疑問,見識少,完全無聽過呢間航空公司,只會聯想起戰亂同飢荒,安唔安全架?

坐完之後都覺得非常唔錯同舒服,如果安排到靚時間更加會加分!

飛機係全新的波音787-8 (ET-ASI)
準時起機,與前座的空間相當寬敞,起機相當穩定,我完全在不知不覺中到了上空,沒有什麼耳嗚之類發生,十分舒適

娛樂系統都好多選擇,如果港產片唔係普通話配音更好。起初對飛機餐沒有什麼期望,明明登機前已經幫襯咗翠華啦!但還可以將整個餐放進肚內,真係講都無人信囉!

回程是晚上7:45起飛,要我們7:00登機,由42閘口改到35閘口,而且7:20還未見有飛機到閘口,以為會Delay,點知又可以7:45起到飛喎!

呢間航空公司真係唔錯,我覺得好過CX,廉航價錢,優質服務,有機會可以再幫襯!